Thursday 10 March 2011

OPROEP - ALL YOU NEED IS ...


Van Uw correspondent ter plaatse : Rein Remaut (VIW - Argentinie)

Beste,

Tijdens mijn research kwam ik op je blog van en voor Vlamingen terecht. Misschien kan je me wel helpen. Ik werk namelijk voor het VTM-programma All You Need Is Love. Momenteel zijn we volop bezig met de voorbereidingen voor het derde seizoen. Presentator Mathias Coppens reist daarin de wereld af om mensen die elkaar graag zien maar niet of nauwelijks bij elkaar kunnen zijn, weer samen te brengen. In ons vorig seizoen brachten we onder meer het verhaal van Chris Deschacht, een Vlaming die al heel lang in de VS woont. Het was al een aantal jaar geleden dat hij zijn ouders in Belgiƫ nog gezien had. Met onze hulp kon hij hen hier een verrassingsbezoek brengen.

Ook dit jaar zijn we op zoek naar hartverwarmende verhalen. Ken jij misschien mensen die een familielid in het buitenland heel erg  missen? Of ken je mensen die in het buitenland gestudeerd of gewerkt hebben en daar de liefde van hun leven hebben leren kennen en die nauwelijks kunnen zien? Of heb je misschien zelf een gelijkaardig verhaal? Laat me gerust iets weten via daisy.deturck@endemol.be

Kan je deze oproep daarnaast naar zoveel mogelijk mensen doorsturen? Dat zou een hele hulp zijn voor ons. Ik kijk al uit naar je antwoord!

Alvast heel erg bedankt!

Vriendelijke groeten,
Daisy De Turck
Redactrice All You Need Is Love
daisy.deturck@endemol.be

No comments:

Post a Comment